Download onze ClubApp en mis niets!

Om met onze leden te communiceren maken wij gebruik van onze eigen ClubApp. De ClubApp is alleen toegankelijk voor leden van S.S.S. en is gekoppeld aan onze ledenadministratie. Ieder lid wordt automatisch aan zijn of haar lesgroep toegevoegd. In deze lesgroepen kunnen de trainers en leden met elkaar communiceren. Ook gebruiken wij de app voor nieuwsitems, agenda, presentie & evenementen.

Let op:
 Registreer met het mailadres welke bij de aanmelding gebruikt is en maak dan een wachtwoord aan om toegang te krijgen.

Privacy:
 De ClubApp bevat persoonsgegevens. Als lid kan jij zelf bepalen welke gegevens getoond worden door jouw privacy instellingen aan te passen. Deze privacy instellingen kan je aanpassen via de ledenlogin of via de ledenadministrateur.

Ook belangrijk:
 Sluit de app af zonder uit te loggen, zodat je bij het opstarten automatisch ingelogd bent. Vragen en/of opmerkingen mail ons via [email protected] of stuur een berichtje naar 06 - 385 00 441.

Winkelmand

Winkelwagentje is leeg