Yesss, We gaan op kamp!

Waar: Terrein Oranje vereniging Voorthuizen
(Hartelijk dank Oranjevereniging hiervoor !!)
Wie: alle S.S.S. leden vanaf 6 jaar
Wanneer: 1 op 2 Juli 2022
Kosten: € 17.50.- p.p.

Hallo allemaal,

Hebben jullie zin in een te gek slaapfeestje? Wij wel, want als Activiteiten Commissie hebben wij hard gewerkt aan een echt spetterend, cool en gaaf slotfeest. En dat doen we dit seizoen in de vorm van een echt KAMP! Het is de bedoeling dat jullie vrijdagmiddag tussen 16.30 en 17.00 gebracht worden en dat jullie zaterdagmiddag rond 12 uur weer worden opgehaald. Wij verzorgen: het leuke programma (nog een verrassing), eten vrijdagavond, ontbijt zaterdagmorgen en we sluiten het kamp zaterdagmiddag af met een pannenkoek!

BELANGRIJK!!!
Aanmelden kan tot maandag 27 juni 2022 via onderstaande aanmeldknop en het kampgeld in te leveren bij jouw leiding in de les. Natuurlijk hebben we ook een bonte avond, ook jij kan hier een act voor opgeven met je vrienden/vriendinnetjes. Denk aan het vertellen van een goede mop, een turnact, een goochelact, een playback nummer etc.

Ps. Na aanmelding volgt een mail met informatie over tijden en wat er allemaal mee genomen moet worden.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan kunnen die gemaild worden naar de activiteiten commissie (activiteitencommissie@sss-gymvereniging.nl).

JA , Ik ga mee op kamp

Winkelmand