Turnen

Ieder lid vanaf 6 jaar krijgt turnkleding tot zijn of haar beschikking. Deze is na aanmelding te verkrijgen via Liesbeth Hijwegen. De kosten voor de huur van turnkleding bedraagt € 10,- huur per seizoen, dit wordt tegelijk met de contributie afgeschreven.

Trainingspak

Voor ieder lid is het mogelijk een trainingspak van de vereniging aan te schaffen. Voor het individueel bestellen van een trainingspak verwijzen wij u naar Rijnders Sport in Barneveld. Bij een individuele bestelling kan de prijs wat hoger uitvallen. Informeer naar de mogelijkheden van een bestelling met meerdere leden (levertijd zal dan wat langer zijn). Het is mogelijk het trainingspak te voorzien van de voornaam. Vermeld dit dan bij uw bestelling. Doorverkopen van een trainingspak wordt hierdoor lastiger.

Gebruikte S.S.S. kleding verkopen

Heeft u S.S.S. kleding welke u wilt verkopen dan kan dat via onze website.  Vul onderstaand formulier in en wij zullen uw aanbieding op de website plaatsen. Uiteraard hoe meer informatie hoe beter. Eventuele foto's kunt u mailen naar [email protected].  Bij verkoop ons graag via onderstaand formulier op de hoogte brengen. Wij zullen de advertentie dan weer verwijderen.

ADVERTENTIES

Naam: Marjolein van den Berg
Telefoonnummer: 06-38325678

Bericht:
Te koop: Wedstrijdpakje maat 140. Ziet er nog netjes uit, maar al weer te klein! Stuur gerust even een berichtje als je wilt passen. Groet, Marjolein
Naam: Alita Thomassen
Telefoonnummer: 06-25567291

Bericht:  Wedstrijdpakje maat: M en broekje maat: S (als nieuw)

Winkelmand

Winkelwagentje is leeg